יום רביעי, 30 בדצמבר 2009

קצת אלי ואל מישפחתי

שמי הוא מקסים, ואני אוהב מאוד ליבנות טיסאנים. אפילו יש לי חוג שבונים בוא טיסאנים מעץ.

יש לי אח קטן שקוראים לו עילי והוא מאוד מעצבן! בדרך כלל כשאני משחק במחשב הוא שובר

לי משחק כלשהו וזה גורם לי לקום מהכיסא וליראות מה הוא שבר, ואז בדיוק כשאני מתרחק

הוא רץ למחשב ומכבה אותו. אחרי כמה דקות אני חוזר למחשב ואני רואה

שהכל סגור. ואז אני מוצא את עילי ומחטיף לו מכות. אחר כך הוא מבטיח שהוא

לא יעשה את זה יותר, אבל זה רק לכמה ימים.

ואם יש לכם אחים או אחיות קטנים
אתם יודעים למה אני
מתכוון!

7 תגובות:

  1. ת' גדול אם האח המעצבן שלך

    השבמחק
  2. ניקול,
    תעמיני לי אם היו לך אחים או אחיות האית מבינה למה אחים קטנים מעצבנים.

    השבמחק
  3. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  4. אחות שלי לא מעצבנת רק ביום ההולדת שלי היא קצת מעצבנת.

    השבמחק